WoWbilder

bara för att jag skrev om WoW så fick jag lust att lägga
in lite WoWbilder som jag tagit ^^
Kommentarer om att jag är dålig osv. på WoW, bryr jag mig inte om.
Jag VET att jag är dålig, ahah XD

Hm,ja.
Bildspam!


















Som ni ser så älskar jag att ta kort, både i spel och i verkligheten.
Har massa bilder från The Sims 2 också, som ni kanske får se sen nån gång.

gloomy signatur

Kommentarer «
Postat av: nättan

ÅÅÅÅÅÅH SAKNAR WOWTIDEN, XDDD T__T

typ våra äventyr jöh xD

2009-12-05 @ 21:54:52
Postat av: Ellinor

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 18:48:54
din blogg: http://smsalåna.nu

Kommentera? :3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail(bara jag kan se):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0